domingo, 2 de enero de 2011

Premis EEES - desembre

Comença l'any, s'acaben els resums de relleno i tornen els premis EEES.

Premi EEES al crack del mes: no em ve al cap res més important, així que repetirà Wikileaks, pel que està fent i pel que l'estan intentant silenciar. I si ja li feren tot el ques que es mereix...

Premi EEES a l'idiota del mes: a les ments prodigioses que van robar obres d'art de Picasso o Chillida i van intentar vendre-les com a xatarra, com si els quadres i les escultures no serviren per a res. País d'incults. Premi compartit amb els controladors aeris, com no podia ser d'altra manera.

Premi EEES a la llibertat d'expressió: per als hackers que han atacat Paypal, Master Card, etc., després de que li retiraren el finançaent a Wikileaks.


Premi EEES a la tonteria del mes: posar Gran Hermano 24 horas en lloc de CNN+.

Premi EEES a la pitjor cobertura informativa: a laSexta deportes, per la seua cobertura de l'Operació Llebrer (operación galgo) perque no tots els atletes ens dopem, i perque poden anar a la Blume i fer un reportatge de copllons o anar a fer el capullo i cagar-la preguntant-li al primer que passava per allà. I quasi la resta de canals que queden podrien emportar-se´una menció especial.

Premi EEES a la frase del mes: "Importa más el Twitter de un futbolista que nuestras medallas ", de Mireia Belmonte, nadadora, que identifica els nadadors, atletes, ciclistes, halteras, gimnastes i altres esportistes que només surten a la tele en els Jocs Olímpics o quan guanyen.

2 comentarios:

  1. Sin duda, todos los canales fueron muy crueles respecto a la operación galgo, no sé si la Sexta fue el peor, pero el hecho es que parece que todas las medallas que gana un atleta pueden ser porque se dopa, o algo raro toma... nunca por esfuerzo y dedicación.

    ResponderEliminar
  2. Yo soy un poco escéptico con todo eso del dopaje, y aunque sé que no hay que generalizar, y también hay que permitir la presunción de inocencia, algo huele a chamusquina. No puede ser que cada vez que alguien gana algo no lo celebres mucho porque pienses que estará dopado, y yo creo que va a ser así. La gente ya no saldrá en masa a la calle para recibir a los ganadores de cualquier prueba ni irán a los aeropuertos a sacar pancartas diciendo que son un orgullo para toda España porque ¿y si se ha dopado? Quedarías muy mal apoyando por ejemplo a Alberto Contador o que vayas diciendo que es el mejor y luego se demuestre (aunque no es el caso) que es un estafador. Se lo están cargando todo y la gente empieza a pensar que en España somos todos unos tramposos, y viendo los últimos años, no sé que decir...

    ResponderEliminar