miércoles, 28 de abril de 2010

Què li diria ara mateix a...


Mourinho: segueixes sent la versió borde, inútil i sense gràcia d'un intent de House, però et vas quedar molt, molt al principi. Ets l'antifutbol en persona, només et falta entrenar al Madrid. El problema és que et funciona quasi tot (però si el futbol fos just -que no ho és- perdries la final).
Van Gaal: per favor, guanya i em tornaràs a caure bé.

Ibrahimovic: saps que ara jugues al Barça?

Laporta: quan et van timar amb l'Ibra per l'Eto'o i un paston vas superar les cagades del Gaspart amb els diners de la venta del Rivaldo. Cada cop queda menys per deixar d'aguantar-te.

Al Barça en general: per ser el millor equip del món, s'han de saber jugar aquests partit, i avui anàveu perduts.

Als àrbitres, sobretot al d'allà: acabeu dentrar en la llista de perones odiades a mort i que difícilment perdonaré. Com diuen els comentaristes de la Play, "parece que al árbitro le han regalado el silbato en una feria".

A Figo: continues sent el fill de puta provocador que porta anys en la llista negra i de la que mai sortiràs. Què feies a la banqueta? Sudokus? Presionar a l'àrbitre? Ai, no, que tu ets el quart àrbitre.

A Motta i Eto'o: continueu sent igual que quan vau marxar. Samu, et trobem a faltar.

Piqué: gràcies per ajudar-nos a continuar somiant. Ets l'únic que sabia què calia fer.

Ja no m'enrecordaba dels madridistes que segur que estan a la Cibeles. Eh... què tal les semis? Ui, si no estàveu. Què vau caure, a quarts? Arsenal, Manchester, CSKA, Girondins... pues no us trobe, eh. Òstia! Si fa mesos que us van fer fora. Què celebreu? Que els jugadors que no vau voler jugaran la final?


Força Bayern.

2 comentarios:

  1. Genial la entrada, de acuerdo con todo.

    No se puede jugar demasiado cuando pone a todo el campo en el área a defender o se inventan que está volando una mosca para perder tiempo...pero el Barça estaba demasiado perdido, debería haber intentado más cosas. Solo cuando marcaron el gol(golazo, en realidad) espabilaron. Si lo hubieran marcado antes, yo creo que sí habrían ganado...

    Pero en fin. No se puede ganar siempre y siempre no se pueden hacer buenos partidos. Del Madrid no hablo porque no saben lo que es jugar al futbol y porque no sé de qué narices se ríen...se han gastado millonadas para caer donde siempre en la Champions, y que solo tengan vida en una competición en la que van segundos (y que den gracias).

    Pero ya se sabe cómo es el Madrid y el 90% de sus aficionados...por algo todos los de los demás equipos no lo soportamos. Aunque su estupidez y prepotencia lleve a pensar que es por la envidia...pero no se puede esperar más de ellos.

    ResponderEliminar
  2. No soporto al Madrid, me encanta el Barça, su forma de jugar y su filosofía.

    Pero también me ha encantado lo bien que lo ha hecho Mourinho. Ha entendido el partido y que la forma de ganarlo era el anti-partido, a todo el mundo le gusta dar espectaculo, pero Mourinho quiso ganar y ganó.

    ResponderEliminar