miércoles, 16 de marzo de 2011

FreakPod - Toni A. Martínez

Bueno, vaig a tornar a actualitzar el blog, que fa dies que el tinc abandonat. Com estic en plan gandul, gandul i no em ve de gust complicar-me ni esforçar-me massa, faré la típica entrada que es basa en videos del Youtube. El que surt en la foto es Toni A. (no es sap que vol dir, és el primer cognom) Martínez, que ha fet uns videoclips que et cagues sobre temes reals. A diferència dels que solen passar per ací (Josmar, el Tito MC...) no et rius d'ell, sino amb ell. Com que m'estic enrollant molt, vaig a posar-vos els videoclips.

He aparcado lejos, un clàssic dels moments etílics periodístics, clar reflex del que costa aparcar


Operación Salida, les millors vacances de la teua vida


Piso de 30 metros, millor que una mansió a Las Rozas


Les estafes de La Maquina del metro de València


Quedan 15 días de crisi... o potser són més


I dedicada a la SGAE, la sua última obra d'art, Cuando fuimos piratas

No hay comentarios:

Publicar un comentario